9,5/10
Gratis verzending 60 dagen bedenktijd Achteraf betalen
Zoeken
Thuiswinkel Waarborg logo
Winkelmandje

Klantenservice

Wij helpen je graag verder

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling? Wat zijn de verzendkosten? Kan ik mijn bestelling ergens anders laten afleveren? Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan dat?

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er? Kan ik achteraf betalen? Zijn de prijzen inclusief btw? Hoelang duurt het voor jullie mijn betaling ontvangen?

Bezorgen

Gratis bezorging Levertijd

Retourneren & ruilen

Hoe kan ik een product retourneren? Mag ik mijn producten retourneren? Hoe werkt terugbetaling? Waardevermindering Ik wil mijn product omruilen

Garantie en klachten

Garantie op onze producten

Bij ikwilvloerkleden hebben we vertrouwen in de kwaliteit van de vloerkleden die we verkopen. Daarom krijg je minimaal twee jaar fabrieksgarantie op het vloerkleed dat je bij ons hebt besteld. 

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wij garanderen dat elk door ons geleverd product voldoet aan de eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt naast de wettelijke garantie een fabrieksgarantie, zoals deze door de fabrikanten op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover jou zullen nakomen.

Fabrieksfouten vallen onder onze garantie. Schades aan het product die voortkomen uit water en/of door gebruik van het product (bijvoorbeeld slijtage of vlekken) vallen niet onder onze garantie. Deze schades kun je indienen bij je eigen verzekering.

Alle op de website genoemde garantietermijnen betreffen fabrieksgarantie. Wil je aanspraak maken op garantie of heb je een klacht? Neem dan contact op via klantenservice@ikwilvloerkleden.nl.

Kapot of beschadigd 

Heb je je bestelling ontvangen en blijkt direct na ontvangst dat er iets kapot of beschadigd is aan het product? Dan halen wij, of een van onze bezorgpartners, het product gratis bij je op. We zorgen ervoor dat de schade wordt hersteld of je ontvangt een vervangend product. 

Onze reviews

Onze reviews worden verzameld via Kiyoh. Voor meer informatie over Kiyoh en hoe deze partij reviews verzamelt verwijzen wij u door naar de volgende informatiepagina: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/

De maat kan iets afwijken 

Alle kleden worden geleverd in de maat die je bestelt. Toch kan het gebeuren dat de maat van het vloerkleed wat afwijkt. Dit komt meestal door het materiaal waarvan een kleed is gemaakt. Sommige stoffen zijn gevoelig voor warmte, kou, een hoge luchtvochtigheid of juist een droge lucht. Hierdoor kunnen de kleden een beetje krimpen of uitzetten en ongeveer 5% afwijken van de bestelde afmeting. 

Klacht

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via een e-mail naar klantenservice@ikwilvloerkleden.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20:00 uur geopend.

Chat

Chat met een van onze medewerkers

E-mail

Reactie binnen 24 uur

Telefonisch

Bel naar 085 - 4017743



Bedrijfsgegevens:
 

Bedrijfsnaam: ikwilvloerkleden
Adres: Duifpolder 92 | 3825JE in Amersfoort
E-mail: klantenservice@ikwilvloerkleden.nl
KvK: 88064751
Btw: NL004534004B94