Klantenservice
Wij helpen je graag verder
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
- Ga naar het product van jouw keuze.
- Klik (indien van toepassing) op de gewenste maat.
- Klik op de knop 'Voeg toe aan winkelwagen'.
- Klik op 'Verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Afrekenen' om te betalen.
- Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Adresgegevens, Verzending & Betaling, Overzicht.
- Let op: Indien je een zakelijke bestelling wil plaatsen, vul dan de juiste factuurgegevens in. Deze kunnen wij na verzending helaas niet aanpassen.
- Aan het einde van de stap 'Order versturen', wanneer je de bestelling bevestigd, is je bestelling definitief.
- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn voor al onze producten altijd gratis naar Nederland en België.
Naar andere landen zijn de verzendkosten op aanvraag.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten afleveren?
In de winkelwagen heb je de mogelijkheid om een alternatief afleveradres op te geven. Bij een betaling met Klarna moeten het factuuradres en het verzendadres hetzelfde zijn.
Mijn adres wordt niet herkend, hoe kan dat?
Dit komt af en toe voor bij huizen in nieuwbouwprojecten, omdat de adressen nog niet bekend zijn bij bijvoorbeeld PostNL. Geef dit gerust door aan onze klantenservice, we helpen je graag verder.
Heb je nog vragen?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20:00 uur geopend.
Chat
Chat met een van onze medewerkers
Reactie binnen 24 uur
Telefonisch
Bel naar 085 - 4017743
Bedrijfsgegevens:
Adres: Duifpolder 92 | 3825JE in Amersfoort
E-mail: klantenservice@ikwilvloerkleden.nl
KvK: 88064751
Btw: NL004534004B94